zaterdag 5 april 2008

Fiona Dewaele bij Karen Devriese

Afgelopen vrijdag was ik uitgenodigd door fotografe Karen Devriese op een van haar fotoshoots, niet als model ;), maar gewoon als gast/hulpje, om is te kijken hoe zo een shoot tot stand komt en wat er allemaal bij komt kijken. Ik heb Karen mogen assisteren met de belichtingsapparatuur en vanuit de 2e lijn ook paar foto's kunnen maken. Hieronder een aantal van mijn eerste "studiofoto's"...

Later meer over de shoot!






Model: Fiona Dewaele
Ik wil Karen nog is bedanken voor deze super namiddag en ervaring!!!
De foto's zijn buiten resizen en USM onbewerkt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nice !!!!

Vooral de tweede foto vind ik schitterend. Straalt sensualiteit uit.

Btw: mooie madam !

Er zal ook wel een schitterende fotograaf achterzitten !!!

Maak je mij ook eens zo mooi !! Hihi !