woensdag 5 augustus 2009

Audrey & Koen

Zaterdag is het de grote dag voor Audrey & Koen, maar ook de grote dag voor mij… Audrey & Koen hebben me gevraagd om hun huwelijksdag in beeld te brengen, een hele eer natuurlijk maar wel veel stress! Foto's maken op feestjes is nog altijd iets anders dan een huwelijksreportage!


Daarom stelde Jan Cornelis me voor wat tips te geven, om wat relaxer aan deze dag te kunnen beginnen. Na de korte maar zeer interessante uitleg van Jan zijn we aan de pre weddingsshoot begonnen. Audrey en vooral Koen hadden er zin in! Hieronder wat resultaten. ;-)












Ik wil langs deze weg Jan nog is bedanken voor de uitleg en de tijd! I ow you! :)

Ook Audrey & Koen dikke merci voor jullie enthousiasme.
Zaterdag wordt een superdag!
Comments en tips welkom.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

nice! Die uitleg van Jan Cornelis wil ik ook wel eens ;-)

Jan Cornelis zei

Nice job Yves, je hebt dat goed gedaan! :)

@Stephanie: ik ben altijd bereid van nog eens een workshop te geven...